آویناآوینا، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 17 روز سن داره

❀ღآویناღ❀

سفر به کاشان

1393/3/16 20:34
نویسنده : ✿مهدیه✿
1,041 بازدید
اشتراک گذاری

دو هفته قبل به اتفاق همکارای مامانی و بابایی رفتیم کاشان

به من خیلی خوش گذشت چون حسابی آب بازی کردم و مامانی جلوی همکاراش روش نمیشد منو دعوا کنه بنابراین اجازه داشتم هر چی دلم میخواد آب بازی کنم

سفرمون با اتوبوس بود این اولین باری بود که سوار اتوبوس میشدم یه دوست خوب هم پیدا کردم که دقیقا صندلی پشت ما نشسته بودند. نمیدونم چرا مامانم مرتب به بابایی میگفت" این پشت سری ها چه بدشانس بودند" من که یه لحظه چشم از دوست جدیدم برنداشتم و سعی کردم نذارم حوصله اش سر بره.

اینم دوست جدیدم "محمدباقر" خیلی ماهی

به نظرم کاشان بهترین شهر ایرانه چون هر جا بری حتی داخل خونه هاش حداقل یه نهر اب پیدا میکنی

اون که باباییش داره صورتشو میشوره، منم

اونی که باباییش از بند آغوشی آویزونش کرده که پاهاش به آب برسه، رهاست

 

 

پسندها (3)

نظرات (3)

مامانی(برای دخترم زهرا)
16 خرداد 93 22:27
سلام دختر منم عشق2تا چیزه آب و ماهی عکسای جالبی دارین واسه آوینای نازتون
✿مهدیه✿
پاسخ
مرسی عزیزم
الهام
25 خرداد 93 12:48
خوش به حالت آوینا جون حیف شد ما نتونستیم بیایم ایشالا همیشه سرحال باشی و همه رو عاصی کنی
امید
13 تیر 93 2:58
سلام. دو تا خبر خوش اول اینکه از این به بعد میتونید با خیال راحت عکساتون رو در سایت زیر آپلود کنید و مطمئن باشید که هیچوقت حذف نمیشن و همیشه در اختیار داریدشون. www.u4m.ir دوم اینکه با ابزار آپلود عکس این سایت میتونید سایت آپلود رو به وبلاگتون بیارید.یعنی کد ابزار رو میذارید تو وبلاگتون و بعدش خودتون و بازدیدکننده های وبلاگتون میتونید بدون ورود به سایت براحتی از وبلاگتون عکساتونو آپلود کنید.به همین سادگی کدش رو از ادرس زیر میتونی دریافت کنی www.u4m.ir/tools.php