آویناآوینا، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 15 روز سن داره

❀ღآویناღ❀

هفتمین سالگرد عزیزانمان

1400/5/12 16:20
نویسنده : ✿مهدیه✿
370 بازدید
اشتراک گذاری

تا که رفتی پای دل افتاده ام

یاد آخر، خاک و گل افتاده ام

رفتی و یادت مرا درمانده کرد

عشق را گم کرده ام افسرده کرد

با دعا سجاده را بگشوده ام

حمد و سوره خوانده ام آسوده ام

رفتنت شه بال پروازم شکست

کوک نا موزون دل بر غم نشست

با مرور خاطره یادت کنم

حنجرم بسته است فریادت کنم

خاک قبرت طوطیای چشم من

اشک ها آرامش است بر خشم من

حک شده نامت همیشه در دلم

دوریت تنهاترین مشکلم

مثل آنروزها یادم می کنی؟

با نسیم صبح شادم می کنی؟

می نویسم شعر خود در نامه ای

هفت سال بگذشت هنوز در دانه ای❤️

آوینای عزیزم،تو فرشته آسمانی  هستی

همیشه در قلب ما هستید

پسندها (3)

نظرات (1)

نرگسنرگس
12 مرداد 00 18:30
با افتخار دنبال شدید ، لطفا ما رو هم دنبال کنید.