آویناآوینا، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 21 روز سن داره

❀ღآویناღ❀

تولد دو سالگی اوینا

1392/6/29 22:20
نویسنده : ✿مهدیه✿
1,385 بازدید
اشتراک گذاری

تولد اوینا وسط هفته بود و به دلیل مشغله خودمون و دوستامون اونو اخر هفته که مصادف با تولد خودم بود برگزار کردیم. الانم به دلیل بی قراری اوینا نمی تونم کامل مطالب رو بنویسم پس میریم سراغ اصل مطلب

اوینا در حال اماده شدن

بعد هم بابایی خونه رو برای تولد اماده کرد

از بقیه تزئینات عکس ندارم البته دارم ولی خودمم هستم نمیشه اپلود کنم

و حالا انتظار برای اومدن میهمانان

اینقدر مهمونامون دیر اومدن که نزدیک بود دخملم بخوابه

بالاخره مهمونا اومدن و بعد از صرف چایی و شام و ظرف شستن، رفتیم سراغ جشن تولد

برای دخترم تولد مبارک خوندیم و با گفته خودش HAPPY BIRTHDAY TO YOU خوندیم و دخترم شمعشو فوت کرد

بعد هم رفتیم سراغ انداختن عکس های یادگاری

اینقدر عکس گرفتیم که حوصله بچه ها سررفت

رها که خمیازه میکشه، اوینا محو علیرضا شده و علیرضا هم از هیچ فرصتی برای خوردن نمی گذره و اما خاله ها هم که همگی مشغولند

بعد هم رفتیم سراغ کادوها

و اما اینم یه عکس یادگاری

شب خوبی بود. برای دخترم بهترین ها رو ارزو میکنم و از دوستانم بخاطر تشریف فرمایی تشکر می کنم و از اینکه دو تا دوستان عزیزم نتونستند بیان ابراز ناراحتی میکنم جاتون خیلی خالی بود

دخترم باید منو ببخشی که اینقدر خلاصه نوشتم اخه خودت نمیذاری من بی تقصیرم

پسندها (1)

نظرات (9)

الناز و آتوسا
30 شهریور 92 7:23
تولدتولدتولد 2سالگیت مبارک



ممنونم
الهام مامان علیرضا
31 شهریور 92 8:24
تولدت مبارک عزیزم ممنون که ما رو دعوت کردی آوینا جون بهمون خیلی خوش گذشت ایشالا تولد 1200000000 سالگیت عزیزم خیلی خانوم شدی دخترم
زهرا مامان ایلیا (شیرین تر از عسل )
2 مهر 92 4:34
مبارک باشه عزیزم


ممنون
مامان محمدطاها
2 مهر 92 5:15
مبارکه


ممنون
(زهره)مامان فاطمه
2 مهر 92 14:01
سلام تولد دخترگلت مبارک .من از وبلاگه علیرضاجون آمدم .تقریبا از وبلاگه الهام جون باآوینا جون هم مثل علیرضا آشنا شدم راستی مامانی دخملت فقط 4روز از دخملم کوچکتره .خوشوقتم از دیدارتون



مرسی منم از دیدارتون بسیار مسرورم
امیرحسین کوچولو نفس ما
3 مهر 92 3:52
تولدت مبارک عزیزم.مامانی یه سوال.همونهاتون چند نفر بودن و کیکتون چند کیلو؟تولد پسر منم نزدیکه کیک سفارش دادم قناد گفت 3 کیلو بسه.ولی فکر میکنم کمه.اگه میشه زود جوابمو بدید ممنون


مرسی عزیزم
9 نفر مهمون داشتیم برای 8 نفر هم کیک بردم
بهار
6 مهر 92 21:45
سلام طراحی اختصاصی قالب وبلاگ برای آوینا جون . http://ghalebe-weblog.blogfa.com
مامان محمدسروش
7 مهر 92 13:09
تولدت مبارک خانم خانما!
مامان آوينا
16 مهر 92 8:22
تولدت مبارك خوشگلم آوينا جونم روز كودك مباركت باشد