آویناآوینا، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 27 روز سن داره

❀ღآویناღ❀

خیام و عطار

1392/3/27 10:50
نویسنده : ✿مهدیه✿
608 بازدید
اشتراک گذاری

عطار، کمال الملک و خیام جز مکانهاییه که امکان نداره بیام نیشابور و نرم اونجا. برای مهمانان شهر این مکانها مناسبترند تا خود شهروندان. به همین خاطر فقط جهت یه گشت کوتاه و یاد ایام میریم

مقبره عطار و کمال الملک در یک باغ است

و مقبره خیام در یک باغ دیگست

من سعی میکنم ساکمو که وسایلم مثل خوردنی، آب و ... داخلشه، خودم جابجا کنم که عزیز و بابابزرگ اذیت نشن

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

الهام مامان علیرضا
29 خرداد 92 15:59
می بینم که ورود برای عموم آزاد شده و دیگه پول نمیگیرند!!! خوش به حالت آوینا جون حالا دیگه تهران بیای کی میخواد تو رو تو خونه نگه داره.. همش میخوای بری دَدَررررر..
الناز و آتوسا
30 خرداد 92 16:11
خیلی نازی
اتوسا هم سلام میرسونه



مرسی دلم برای آتوسا تنگ شده