آویناآوینا، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 26 روز سن داره

❀ღآویناღ❀

آخرین روز مسافرت

1392/3/28 9:40
نویسنده : ✿مهدیه✿
437 بازدید
اشتراک گذاری

امروز آخرین روزیه که نیشابوریم و بعدازظهر راهی تهران هستیم. امروز صبح که بابابزرگ برای بیرون رفتن آماده شده بود، رفتم پیشش و خواستم منو با خودش ببره. اونم گفت برو لباس بپوش تا ببرمت. منم مانتوی مامانی رو پوشیدم. فکر کنم دیگه آماده آماده باشم. حالا باید برم پیش بابابزرگ تا منو با خودش ببره

 

چرا همه به من میخندند چرا به مامانی نمی خندند

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

قالب و گرافیک های کودکانه
28 خرداد 92 10:22
طراحی اختصاصی قالب وبلاگ با عکس نی نی شما با ارزان ترین قیمت و زیباترین طراحی نسبت یه باقی طراحان قالب وبلاگ های زیر از نمونه کار های ما می باشند http://vaniarashidi.niniweblog.com http://mounes_vahid.niniweblog.com با سفارش از اشانتیون بهره مند شوید
الهام مامان علیرضا
29 خرداد 92 15:57
لباست خیلی قشنگه آوینا جون
خیلی بهت میاد



ممنون که منو درکیدید
مامان فرهام
2 تیر 92 9:28
چقدر با مانتوي ماماني خوشگل شدي آويناجونم. همه الكي بهت ميخندن . خيليم بهت مياد


مرسی خاله جون دوستت دارم
الهام مامان علیرضا
6 تیر 92 14:35
ممنون مهدیه جون که به آوینا رای دادید. بوس برای آوینا گلی وو مامانش
مدرسه ی مامان ها
7 تیر 92 7:01
سلتم ماپان عزیز آوینا حالتون خوبه؟ از اینکه با شما آشنا شدم خوشحالم، ماشاالله ماشاالله آوینا جان خیلی شیطونه ها، خدا حفظش کنه براتون آرزوی سلامتی و شادکامی دارم