آویناآوینا، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 27 روز سن داره

❀ღآویناღ❀

آوینا شویی

1392/4/7 19:03
نویسنده : ✿مهدیه✿
482 بازدید
اشتراک گذاری

امروز بعد از اینکه مامانم لباسا رو از ماشین لباسشویی درآورد. من تصمیم گرفتم خودمو بشویم ولی به هر طریقی عمل کردم داخل ماشین جا نشدم

اول با پا امتحان کردم

بعد با سر امتحان کردم

مامانم مثل فضولا بالای سرم ایستاده و دوربینم دستشه

مامان جون خسته نشی حداقل یه پیشنهاد بده

به پیشنهاد مامان با باسن امتحان کردم

حالا باید در رو ببندم

ای وای بازم جا نشدم چه خنده بازاری!

مامانم میگه: الهی فدای دخملم بشم ماشااله بزرگ شده (نمیدونم در این لحظه مامانم منو با چی قیاس کرد که فهمید بزرگ شدم)

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

الهام مامان علیرضا
8 تیر 92 12:08
به به چقدر به نظافتت اهمیت میدی خاله جون

کارت درسته
پیشنهاد مامانت هم خیلی هوشمندانه بود



مرسی
♥متین من♥
10 تیر 92 18:09
دوستان خوبم متین در مسابقه نی نی شکمو شرکت کرده بیا وبلاگم عکسشو ببین اگه دوس داشتی میخوای بهش رای بدی لطفا: کد ١٧٤ به شماره پیامک: ٢٠٠٠٨٠٨٠٢٠٠ ( دوهزار هشتاد هشتاد دویست) ارسال کنین یه دنیا ممنونم ..
مامان آرتین
10 تیر 92 18:52
آرتین در جشنواره ي تابستاني ني ني وبلاگ(ني ني شکمو) شرکت کرده... خوشحالمون مي کنيد اگه بهش راي بدين و با يک پيامک، عدد 293 را به شماره ي 20008080200 (دوهزار هشتاد هشتاد دويست) ارسال کنيد. از لطف شما ممنونيم – شاد و سلامت باشيد.