آویناآوینا، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 2 روز سن داره

❀ღآویناღ❀

وقتی مامان سرش شلوغه

1392/5/7 17:31
نویسنده : ✿مهدیه✿
995 بازدید
اشتراک گذاری

فکر کنم یکی از لذتای اوینا زمانی باشه که مامانی سرش شلوغه. مثلا باید یکی از کارای کامپیوتریشو رو در یک زمان محدود و مشخص انجام بده. اینجاست که در یکی از کابینتها به روی اوینا باز میشه و اوینا خانوم مسرور و شادمان به جون جهیزیه مامانش میفته

میشه گفت وقتی مامان سرش شلوغه اوینا هم سرش شلوغه

حالا مواظب باش جهیزیمو خراب نکنی، بازی کردن که حقته نوش جونت

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

سمانه صفری
19 مرداد 96 10:53
سلام من زن عموی آوینای مهربون هستم دلم براش خیلی تنگ شده امروز 19مرداد96سه سال ازاون اتفاق تلخ تلخ میگذره از صب دارم عکسای آویناجون و مامان و باباشو نگاه میکنم دلم برای هرسه شون تنگ شده خیلی زود ازبین ما رفتند کاش اون روز....