آویناآوینا، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 27 روز سن داره

❀ღآویناღ❀

چای آلبالو

1392/3/24 9:28
نویسنده : ✿مهدیه✿
1,111 بازدید
اشتراک گذاری

از روزی که به خونه عزیزجون رفتم یکی از برنامه های هر روزمون، درست کردن چای آلبالو یه. من خیلی در همه مراحلش کمک میکنم ولی خودم نمیخورم آخه ترشه و من چای شیرین با قند فراوان دوست دارم

برای تهیه چای آلبالو بعداز ظهر که هوا سردتر شده یه سطل برمی دارم و میرم پای درخت و آلبالوها رو میچینم

حالا نوبت شستن اونهاست البته من خودمو با آلبالوها میشویم

ببین چه تمیز کار میکنم هر کدوم که قشنگتره خودم میخورم

مامانم میگه : دختر! آخه چرا هرچی آلبالوی نارس هست رو میچینی؟

من: زیرا قشنگتره و دستم بهشون میرسه

بعد از شستن اونا رو میدم عزیزجون و عزیز برام چای درست میکنه

اینم چایی مامانی. بفرمایید

و این کار هر روز ادامه دارد.....

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

الهام مامان علیرضا
25 خرداد 92 12:27
نوش جونت عزیز خاله



مرسی
♥مامان آمیتیس و علی♥
21 مرداد 93 2:32
الهی بمیرم برات